Wednesday, April 23, 2008

Sa fie destinul?



Imposibil sa nu sesizati asemanarea siglelor.
Amandoua au 3 culori: rosu, negru si alb. Amandoua sunt oarecum simpliste, dar suficient de bine definite.
Sa fie soarta?
Cand a fost tras biletul zambeam toti... nu prea increzatori insa. Aveam impresia ca bancile sunt plictisitoare, ca nu ofera "libertate de miscare" si ca ne pot ingradi imaginatia.
Dar nu e asa! BRD e una din cele mai mari provocari pentru ca e un brand pretentios! Acel tip de brand care nu se multumeste cu orice, la care se lucreaza cu foarte multa grija si pricepere! :)
Rubik & BRD Groupe Societe Generale - un cuplu de succes!
P.s.- momentan sloganul BRD este tot mai simplu si este simbolizat prin piese lego! :)
Lego-uri, Rubik-uri...... SIGUR e DESTINUL! ;))

Tuesday, April 22, 2008

Solutie pentru BRD







Ieri a avut loc intalnirea noastra (neoficiala) cu domnisoara Cornelia de la BRD.
Acesta este clientul nostru, dar acest lucru e stiut de toti deja!
Cum a decurs intalnirea?
Am urcat pana la etajul 17 (superba panorama), ne-am strans in jurul unei mese si am inceput sa discutam:
ce vrea clientul
ce am putea face noi
in ce directii am putea sa o luam!
A fost intalnire cu scantei (unii stresati, atlii visatori, unii tacuti).
Am rezolvat cateva lucruri!
Ce trebuie precizat e faptul ca persoana de contact, adica domnisoara Cornelia este foarte deschisa si dispusa sa ne ajute!
Ii multumim frumos pentru interes si pentru felul in care relationeaza cu noi.
Si acum. SPOR la frant creiere in cautarea solutiei!

Wednesday, April 16, 2008

Au fost, au trecut







Am fost.
Am vazut .
Am ciulit bine urechile si am retinut ce ni s-a spus.
Ce ne-a impresionat? Dedicatia de care au dat dovata unii speakeri in a comunica. Energia transmisa, entuziasmul ce ne-a cuprins ascultandu-le discursurile.
Ce ne-a placut? Ne-au placut tinerii prezenti (din surse oficiale am aflat ca in numar foarte mare: 180 de scaune + inca 100 bonus + multi oameni stand in picioare).
Ne-a placut sa ascultam raspunsurile intrebarilor (pertinente sau nu, la obiect sau deviate - deh, suntem inca studenti).
Am discutat(a se intelege am stresat) cu Dragos Dehelean, cu Marius Balaci, cu Bogdana Butnar , dar si cu Paula si Carina de la Team'Saga (concurenta).
Multumim organizatorilor care au facut o treaba excelenta! Cafea, pateute, sonorizare, lumini, scaune. Noi nu avem obiectii....sau poate una: faptul ca au fost doar doua zile de conferinte! :)

Asadar, acestea fiind scrise, in miez de noapte spunem: ne vedem la brief-uri maine!
Nu stim ce produs vrem. Cred ca ne e indiferent pentru ca, putem face treaba buna lucrand cu orice. (da da, ne-am luat-o in cap rau de tot).

Ne cerem scuze pentru calitatea imaginilor, dar doar de acestea dispunem momentan. Cochetam cu ideea de a crea o pagina pe un site specializat doar pentru poze O.C. (pentru youtube avem deja, mai facem si un hi5 si ne-am sigurat notorietatea :)) )

Monday, April 14, 2008

OFICIAL, maine conferinte!

Maine incepe!
Cate emotie, cata adrenalina, cat entuziasm! :D
Conferinte, conferinte, conferinte.
Care? Pfff....! Cele de la olimpiade! :)
Cu cine?
Cu "invitatii pe care nu ii poti intalni nicaieri, pe toti, in acelas loc!"

Programul pentru marti este acesta:

Ora 12:00
Vorbitori:
Razvan Matasel (Leo Burnett Romania)
Sorin Psatta (Grafitti BBDO)
Andrei Stoiciu (Idee)
Mihai Ciobanu (Johnson & Johnson Consumer)
Elena Ionita (Leo Burnett Romania)

Moderator: Attila Gasparik (CNA)

Ora 14:30
Vorbitori:
Dinu Patriciu (Rompetrol Group)
Shachar Shaine (Tuborg Romania)
Dan Pascariu (UniCredit Tiriac Bank)
Adela Jansen (BRD Groupe Societe Generale)
Adrian Dita (Vodafone Romania)
Roy Maybud (Energy Holding Romania)

Moderator:
Dan Suciu (The Money Channel)

Ora 17:00
Vorbitori:
Cristian Manafu (Evensys)
Sorin Tudor (Project 365 Communication)
Madalin Matica (DotCommerce)
Mugur Patrascu (iLeo)
Florin Grozea (E-OK.ro)

Moderator: Victor Kapra (Publimedia)

Pentru mai multe detalii legate de locul in care se vor tine conferintele si cum ajungeti acolo aici!

Sfatul nostru e: sa punem intrebari (pertinente) invitatilor! (in loc de: ne vedem la conferinte).


Si in cazul in care ati uitat deja de interviuri si poze de la interviuri noi suntem aici sa va reamintim :




















Sunday, April 13, 2008

Nu ce dar si cum








Nu conteaza numai CE faci, dar si CUM faci.
De cele mai multe ori drumul este exprienta in sine!!!





Bucati din brief-ul nostru! :)
Acestea fiind zise, ne vedem la conferinte.




Friday, April 11, 2008

In cautarea inspiratiei

Am facut o mica incursiune in bloguri (nu oricare, ci acelea ale finalistilor la olimpiade).
M-a luat durerea de (cap) informatie. Analize de reclame si multe lucruri scrise ca sa fie scrise. Nu ne dam bloggeri cu experienta, dar noi momentan suntem in pana de inspiratie.
Recunoastem! Nu avem inspiratie, asa ca o cautam. In cautarea ei, asteptam si nu postam nimic.
Suntem si lenesi. Prin urmare nici pozele de la interviuri nu le-am pus inca.
Nu urmarim nimic, nu avem nici o strategie. Suntem pur si simplu lenesi.
Ne-am calificat in finala din greseala si probabil din mila juriului. Nu avem nici cea mai mica dorinta in a excela si asteptam cu dezinteres total conferintele. Cand ziceati ca sunt alea?
Defapt ne intrebam cat e de departe locatia fata de noi, sa stim daca ne deplasam sau nu.

Da. Cititi bine! Noi suntem in treacat pe aici. Nu avem dorinta de afirmare!

Cam atat pana ne vine inspiratia.







acest articol este un pamflet si trebuie tratat corespunzator. Multumim!

Thursday, April 10, 2008

Notele:

Urla blogurile participantilor cu note, cu brief-uri, care mai de care!

Noi am citit, am vazut, am spus "Da, interesant", am trecut mai departe.
Suntem somati din multe directii: "voi ce nota ati luat".
Asa ca...dupa dezbateri indelungi am hotarat sa spunem urmatoarele:
Noi suntem intr-un capat de lista! (voi trebuie sa faceti pronosticuri care), rezolvarea noastra ne apartine.
In plus: there is no police in the house 4 the moment!
Pregatim lucruri, care mai de care mai interesante si uitati, ca sa nu va suparati pe noi, promitem ca cel putin modul in care am lucrat la tema o sa il postam zilele astea!:)


P.s. - o colega mi-a reprosat ca folosim tehnici de PR. Nu e un lucru rau! :p

Wednesday, April 9, 2008

Despre interviu

Tot pasam de la unul la celalalt task-ul de a scrie despre interviu. De fapt nu e corect sa spunem "pasam", ci mai degraba ne batem pe idei de compunere.
Scurt si la obiect: ne-am ratacit pe drum (ce e un eveniment fara o poveste palpitanta pana la urma), am ajuns, am interactionat putin.
Era timpul sa intram, am inceput sa fim prea agitati.
Ne-am cam fastacit. Recunoastem. Puteam mult mai bine.
Atmosfera? Incarcata, grea, agitata.
Echipe ce aveau insigne, costume la fel, laptopuri si flipchart-uri. Noi stabilisem: o sa fim naturali.
Se pare ca a fost bine asa. SUNTEM IN FINALE alaturi de:

5 Viteze

Advice

ADvisor

Brutaria

Fivies

GREENHORNS

Grim Team

John o'Groat

Panda

P.I.M.P My Ad

Praf de Pusca

TeaM'Saga

Asadar, ne vedem la Conferinte!

Sunday, April 6, 2008

Roll, Roll, Roll....STRIKE!!! The game has begun!




E 12 fix.Cineva ne iubeste!
Avem un nou viral!
Ne vedem la interviuri!

Creativ sau nu?



Vroiam de mult sa scriem acest post, dar am avut alte prioritati.
Noua ne place foarte mult aceasta campanie de la McCann. La zilele Biz ne-a fost prezentata drept campanie de reciclare a ideilor.
Din ce au spus speakerii ne aducem aminte partea de inceput in care precizau: "fiecare idee trebuie pusa intr-un recycle bin, de unde nu o arunci, atunci cand ai nevoie, o scoti, o incerci, pana la urma, toate ideile au locul lor".
Interesanta ideea de folosire a ursului Panda la care nu au renuntat pana cand nu a avut locul lui precis. Ideea: save energy, recycle!
Poate daca participam la alta proba ne-ar fi folosit mai mult acest spot, dar tocmai pentru ca nu participam tinem sa il mentionam.

Ursul panda al McCannului converva energia, recicland.

P.s. - am vazut ca ideea a prins foarte bine la concurenta! Fara nume pentru ca si publicitatea negativa e pana la urma tot publicitate, nu?

Thursday, April 3, 2008

Introducing RubiK.OC (the widget)


Rasfoiti cu atentie si dati mai departe. Introduceti RubiK.OC pe blog-ul vostru! ACUM!!! :D . Suntem o echipa de creativi, formam un contrast mare, avem tone de idei si abia asteptam sa vi le prezentam. Participam la categoria Advertising, deci veti putea observa pe blog tot felul de exprimari mai mult sau mai putin media, cu inclinatii spre publicitate si advertising (nu, nu e acelasi lucru). Sunt convins ca sunteti multi pasionati de asta si tocmai din aceasta cauza am facut un mic widget care puteti sa-l puneti pe blogul vostru. De asemenea, pastram o lista cu 'suporteri' deci chiar daca putin va intereseaza, curiozitatea vostra va aduce la randul ei roade.
Asta ar fii codul (trebuie doar sa stergeti stelutele si functioneaza :D ):
<*l*i*>
<*a h*ref="http://rubik-oc.blogspot.com/">
<*i*mg i*d="Image2_img" w*idth="214" s*rc="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj0umDUgh0FgK64xEfoCS5JRGbyBVDTeLnJ0Bo8XxaHRWhcwfUFjlYa_q5Pw_C-YnrlTLo2Ip__zYBTMy2GlN3q156Dksyqq38_8oyMe-2TAlD64adYDCWy4CuttyJ_wy0wTgck5415XZk/s214/rubik_white_conturat.jpg" /*a h*eight="71"/> <*/*a> <*/*li>

Multumim!

Wednesday, April 2, 2008

despre noi . . .

Intro

Cum am fost tot ocupati cu treburi serioase, nu am apucat sa ne prezentam prea mult.

Acum traficul e cam blocat cu summitul, asa ca avem timp sa ne lipim la birou si sa prezentam unele lucruri ce le-am omis si doream sa vi le spunem. (putine deocamdata)


Din trecut

Cam asa se manifestau primele meeting-uri. La sfarsit adunam chestiile importante de pe masa si tot asa am ajuns si la un nume. Ne tot gandeam la ce si cum, cand el era tot timpul sub nasul nostru. De ce rubik.oc!? Nu stim exact dar ne-a placut cum suna :)


Cred ca ieri sau candva

Am dat o tura prin parc. Ne-am plimbat cu 'trenuletu', ne-am aliniat la perete, apoi … wee deed voo doo … pe cubul nostru magic sa ne poarte noroc si sa ne lateasca/inguste orizuntul unora/altora ca sa fim mai armoniosi asa. Cu alte cuvine un minie team-building ca ne-am prea lipit de munca.


Pe viitor . . . avem o viziune

Ziceam la inceput ceva de notite si idei. Le-am pastrat pe toate si ne-am decis ca orice s-ar intampla, poate 7 nu ne va purta noroc dar ne descurcam oricum, ne vom intalni in continuare si le vom contura.

Deci vor urma chestii interesante.

Happy Happy Joy Joy


Pentru ca avem o lista buna de sustinatori... si video-ul nostru aduna view-uri :)
Asta ne face tare fericiti!!!

Fericiti si cu chef de munca ne-am trezit in zi de Summit Nato.
Am facut putin sport: surf prin www.

Apoi ne-am hotarat ca e cazul sa ne pregatim pentru interviuri: incepem inca de acum sa ne lustruim pantofii, ne calcam camasile, alegem cravata asortata...

Cu adevarat www-ul freamata de agitatie, nici nu mai stim ce informatie sa selectam.
110 echipe inscrise. E o cifra buna! :)

Din pacate in urma "contestatiei" noastre nu s-au sesizat "marile instante".

Wiki e cu nasul in carti si deseneaza





Raffaello indulceste atmosfera




Evian calmeaza spiritele agitate



Canon ne povesteste despre culori, linii si focus





Duracell e cu cafeaua in brate, stimuleaza!

Astia suntem noi.... Rubik.OC

Tuesday, April 1, 2008

Provocarea

Echipa Rubik a tot promis un raspuns la Promo-ul Olimpiadelor, so here it goes:


Mici probleme cu montajul dar cu putina rabdare si mult stoicism TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mesajul nostru este: Promitem sa surprindem si incercam sa fim cei mai buni.




Ne vedem la preselectii!!!

Hey dude!

Eu vad culori! Tu ce vezi? Nu e clar? Intoarce cubul!

Hey, dude, wiki this “qualia”! Ce e? Pei afla! De unde? Ti-am spus mai devreme!
Ce aud tot mai des?... trebuie sa schimbam atitudinea... persuasiune... cateodata chiar si manipulare. De ce sondaje de opinie, studierea comportamentului si nu analiza a reprezentarilor?
Cum vrem noi sa modificam perceptia despre un anumit lucru daca noi habar nu avem ce e inteles, ce e retinut din mesaj ...ce e trecut prin filtrul propiu al oricarei persoane?
De pilda daca am pune doi indivizi sa isi imagineze o minge rosie, nu este sigur ca cei doi isi vor imagina aceeasi minge rosie de aceeasi intensitate sau nuanta.






Sa luam un politist si sa-l punem sub lupa... la propiu. Eu voi vedea ca nu e asortat, Lucky imi va spune ca e prea inalt si nu i-l poate incadra in poza, iar Simona sigur a si terminat analiza SWOT a politistului . Eu voi asocia politistul cu vesta de un verde kitch, ceilati imi vor spune ca este o culoare reflectorizanta, eu voi continua cu neconcordanta cromatica, el imi va spune ca trebuie sa avem incredere in ei....pur si simplu nu inteleg! de ce fosforescent?