Vroiam de mult sa scriem acest post, dar am avut alte prioritati.
Noua ne place foarte mult aceasta campanie de la McCann. La zilele Biz ne-a fost prezentata drept campanie de reciclare a ideilor.
Din ce au spus speakerii ne aducem aminte partea de inceput in care precizau: "fiecare idee trebuie pusa intr-un recycle bin, de unde nu o arunci, atunci cand ai nevoie, o scoti, o incerci, pana la urma, toate ideile au locul lor".
Interesanta ideea de folosire a ursului Panda la care nu au renuntat pana cand nu a avut locul lui precis. Ideea: save energy, recycle!
Poate daca participam la alta proba ne-ar fi folosit mai mult acest spot, dar tocmai pentru ca nu participam tinem sa il mentionam.
Ursul panda al McCannului converva energia, recicland.
P.s. - am vazut ca ideea a prins foarte bine la concurenta! Fara nume pentru ca si publicitatea negativa e pana la urma tot publicitate, nu?
Noua ne place foarte mult aceasta campanie de la McCann. La zilele Biz ne-a fost prezentata drept campanie de reciclare a ideilor.
Din ce au spus speakerii ne aducem aminte partea de inceput in care precizau: "fiecare idee trebuie pusa intr-un recycle bin, de unde nu o arunci, atunci cand ai nevoie, o scoti, o incerci, pana la urma, toate ideile au locul lor".
Interesanta ideea de folosire a ursului Panda la care nu au renuntat pana cand nu a avut locul lui precis. Ideea: save energy, recycle!
Poate daca participam la alta proba ne-ar fi folosit mai mult acest spot, dar tocmai pentru ca nu participam tinem sa il mentionam.
Ursul panda al McCannului converva energia, recicland.
P.s. - am vazut ca ideea a prins foarte bine la concurenta! Fara nume pentru ca si publicitatea negativa e pana la urma tot publicitate, nu?
No comments:
Post a Comment