Saturday, March 29, 2008

Gala premiilor Politiei Romane, 2008

Termenul limita pentru trimiterea temei se apropie, se apropie, se apropie. :)
Am citit pe blogurile "concurentei" despre "sanatatea mintala", despre modul in care decurg intalnirile si etc.
Despre Gala premiilor Politiei Romane, nici un cuvant, nimeni.

Anul acesta, in data de 25 martie (ziua politiei, speram ca nu a uitat nimeni) la Ateneul Roman printre premianti s-au numarat si urmatorii:
  • subcomisar de politie Virgil Spiridon, pentru dosarul "Atac de tip phishing - BRD" cu titlul: "Politistul anului" la categoria: Cooperare Operativa Internationala
  • Subcomisar de politie Cristian Barbu, pentru operatiunea "Casa Iadului" cu titlul: "Politistul anului" la categoria: Combaterea Criminalitatii Organizate
  • Echipa de politisti din cadrul Serviciului de Investigatii Criminale al Politiei Capitalei, condus de Comisarul sef Constantin Stoian, pentru eliminarea clanurilor: "Duduianu" si "Caran" la categoria: Judiciar
  • Agent sef de politie Horia Stoica, pentru salvarea dintr-un indendiu a patru copii cu varste cuprinse intre 1 si 4 ani cu titlul: "Politistul Anului" la categoria "Ordine si siguranta publica"
(Sursa: Site-ul politiei romane )
Ce am mai facut noi in ultima vreme? Dupa cum se poate vedea am rearanjat putin blogul, am avut intalniri si brainstorming-uri tot mai dese si mai productive.
Am ras, am facut glume, am incercat sa ne mentinem sanatatea psihica la un nivel acceptabil.
Pregatim 2 filmulete foarte tari, asteptam cu nerabdare conferintele de la Olimpiadele Comunicarii .
Suntem bine sanatosi, multumim de intrebare.
Voi?

Semnat: Echipa Rubik.oc



4 comments:

Anonymous said...

Hopa ... si Cioaca, unde e domne Cioaca. In rest ... vedeti ca nu merge link-ul catre site-ul Olimpiadelor :)

RubiK said...

=)) Cioaca e in vacanta...o cauta pe Elodia :D
Am remediat problema. Acum merge. Multumim

Ioana Tempe said...

Salut!Nici nu ştiu de unde să încep...să vă laud..f tare blogul vostru, este singurul înafarâ de al nostru :P care mi-a atras atenţia şi care m-a făcut să mai revin..Multă baftă în continuare.Să ne întâlnim la Bucureşti.
P.S. Ruşine să ne fie la restul pentru că am uitat de "Gala premiilor Poliţiei Române"

RubiK said...

:"> laudele sunt intotdeauna bine-venite:P

Ce zici de un link exchange?