Friday, March 21, 2008

5 (-1) (+1) (±1)

Draga cititorule,

Cred ca era si timpul sa-ti povestim putin despre noi, cine, ce, despre ce am facut sau pur si simplu despre... Sper ca nu te-ai speriat de ’inactivitatea’ noastra pe blog. Am avut multe intalniri de brainstorming si nu numai. Ne-am luat multe notite, am debitat multe aspecte acestei activitati la care tanjeam de mult, si am spus ca e timpul sa le impartim si cu tine. Gata cu introducerea, facem un scurt rezumat la ce am facut pana acum.

Cu putin ajutor din partea unui prieten ne-am adunat 5 debutanti in centrul orasului. Trei cunoscuti si doua necunoscute, adica nah, unii ne stiam alti nu. In principiu multe discutii si cateva povesti despre "cine" si "de unde".

A doua intalnire a venit cu o veste proasta dar si cu o solutie. Cel mai tanar membru a fost din pacate descalificat, a avut tupeul sa se nasca prea tarziu si n-a ajuns inca la facultate. Ne-am miscat repede deoarece se inghesuia lumea sa ni se alature :D. Asa a aparut al 5-lea membru.

3,4 a fost cearta, impacare si discutii. Suntem niste oameni complecsi si avem prea multe idei, prea diferite... ahm de fapt suntem dezorganizati putin asa. N-avem lider, nu vrea nimeni sa fie, mezina nu s-a facut prezenta si faptul ca stai la 200 de metri de academie si poti totusi intarzia 6 sferturi academice a fost demonstrat de ultimul membru.

6 nu ne-a purtat noroc deloc, s-a anulat sedinta insa nu a aflat chiar toata lumea si ne-a parasit un membru. Am avut insa noroc cu 7 unde am notat si mai multe sa-i dovedim ca merita sa se intoarca. Acum putem spune ca ne cunoastem si suntem o echipa tare (unita).

Am dat un wordcount si am constatat ca doc-ul nostru are prea multe caractere => upload pe blog!



Semnat Rubik.O.C.

1 comment:

Adeline said...

Heh. E totusi bine daca in final si in cele din urma s-a definitivat "formatul" echipei si v-ati pus pe treaba.
Ne vedem la preselectii :)
PS: Echipa noastra se numeste TeaM'Saga. :)