Wednesday, April 16, 2008

Au fost, au trecut







Am fost.
Am vazut .
Am ciulit bine urechile si am retinut ce ni s-a spus.
Ce ne-a impresionat? Dedicatia de care au dat dovata unii speakeri in a comunica. Energia transmisa, entuziasmul ce ne-a cuprins ascultandu-le discursurile.
Ce ne-a placut? Ne-au placut tinerii prezenti (din surse oficiale am aflat ca in numar foarte mare: 180 de scaune + inca 100 bonus + multi oameni stand in picioare).
Ne-a placut sa ascultam raspunsurile intrebarilor (pertinente sau nu, la obiect sau deviate - deh, suntem inca studenti).
Am discutat(a se intelege am stresat) cu Dragos Dehelean, cu Marius Balaci, cu Bogdana Butnar , dar si cu Paula si Carina de la Team'Saga (concurenta).
Multumim organizatorilor care au facut o treaba excelenta! Cafea, pateute, sonorizare, lumini, scaune. Noi nu avem obiectii....sau poate una: faptul ca au fost doar doua zile de conferinte! :)

Asadar, acestea fiind scrise, in miez de noapte spunem: ne vedem la brief-uri maine!
Nu stim ce produs vrem. Cred ca ne e indiferent pentru ca, putem face treaba buna lucrand cu orice. (da da, ne-am luat-o in cap rau de tot).

Ne cerem scuze pentru calitatea imaginilor, dar doar de acestea dispunem momentan. Cochetam cu ideea de a crea o pagina pe un site specializat doar pentru poze O.C. (pentru youtube avem deja, mai facem si un hi5 si ne-am sigurat notorietatea :)) )

No comments: