Tuesday, April 22, 2008

Solutie pentru BRD







Ieri a avut loc intalnirea noastra (neoficiala) cu domnisoara Cornelia de la BRD.
Acesta este clientul nostru, dar acest lucru e stiut de toti deja!
Cum a decurs intalnirea?
Am urcat pana la etajul 17 (superba panorama), ne-am strans in jurul unei mese si am inceput sa discutam:
ce vrea clientul
ce am putea face noi
in ce directii am putea sa o luam!
A fost intalnire cu scantei (unii stresati, atlii visatori, unii tacuti).
Am rezolvat cateva lucruri!
Ce trebuie precizat e faptul ca persoana de contact, adica domnisoara Cornelia este foarte deschisa si dispusa sa ne ajute!
Ii multumim frumos pentru interes si pentru felul in care relationeaza cu noi.
Si acum. SPOR la frant creiere in cautarea solutiei!

3 comments:

Anonymous said...

buna,
interesanta ideea de a ne... ,,uni fortele impotriva raului, noi Coalitia Binelui (a se citi in stilul lui Bush)"!
Felicitari pentru preselectie si intr-adevar BRD/noi merita/m locul 1 :D
Adresa de e-mail comuna a echipei este echipa.pixel@gmail.com va rog sa ne trimiteti datele de contact ale voastre si o copie a brief-ului vostru.
Va multumim,
Cristi C.
www.miculpiarist.wordpress.com

Anonymous said...

haideti pe ei, haideti pe ei, haideti pe ei, pe mama lor :))
ole ole ! succes mult !

Anonymous said...

Jurizat :)