Wednesday, April 9, 2008

Despre interviu

Tot pasam de la unul la celalalt task-ul de a scrie despre interviu. De fapt nu e corect sa spunem "pasam", ci mai degraba ne batem pe idei de compunere.
Scurt si la obiect: ne-am ratacit pe drum (ce e un eveniment fara o poveste palpitanta pana la urma), am ajuns, am interactionat putin.
Era timpul sa intram, am inceput sa fim prea agitati.
Ne-am cam fastacit. Recunoastem. Puteam mult mai bine.
Atmosfera? Incarcata, grea, agitata.
Echipe ce aveau insigne, costume la fel, laptopuri si flipchart-uri. Noi stabilisem: o sa fim naturali.
Se pare ca a fost bine asa. SUNTEM IN FINALE alaturi de:

5 Viteze

Advice

ADvisor

Brutaria

Fivies

GREENHORNS

Grim Team

John o'Groat

Panda

P.I.M.P My Ad

Praf de Pusca

TeaM'Saga

Asadar, ne vedem la Conferinte!

1 comment:

a l e x h said...

go rubik ! go rubik ! GO GO !