Wednesday, April 2, 2008

despre noi . . .

Intro

Cum am fost tot ocupati cu treburi serioase, nu am apucat sa ne prezentam prea mult.

Acum traficul e cam blocat cu summitul, asa ca avem timp sa ne lipim la birou si sa prezentam unele lucruri ce le-am omis si doream sa vi le spunem. (putine deocamdata)


Din trecut

Cam asa se manifestau primele meeting-uri. La sfarsit adunam chestiile importante de pe masa si tot asa am ajuns si la un nume. Ne tot gandeam la ce si cum, cand el era tot timpul sub nasul nostru. De ce rubik.oc!? Nu stim exact dar ne-a placut cum suna :)


Cred ca ieri sau candva

Am dat o tura prin parc. Ne-am plimbat cu 'trenuletu', ne-am aliniat la perete, apoi … wee deed voo doo … pe cubul nostru magic sa ne poarte noroc si sa ne lateasca/inguste orizuntul unora/altora ca sa fim mai armoniosi asa. Cu alte cuvine un minie team-building ca ne-am prea lipit de munca.


Pe viitor . . . avem o viziune

Ziceam la inceput ceva de notite si idei. Le-am pastrat pe toate si ne-am decis ca orice s-ar intampla, poate 7 nu ne va purta noroc dar ne descurcam oricum, ne vom intalni in continuare si le vom contura.

Deci vor urma chestii interesante.

2 comments:

Mistah White said...

INVITATIE PTR 6 APRILIE 2008 !!!
va invitam sa facem o intalnire mare, toata lumea care vrea...www.pimp-my-ad.blogspot.com
mai radem impreuna putin inainte de prezentari:P...ce ziceti?:D

Synaptique said...

Clar ca venim!
Doar cine se aseamana se aduna nu?!