Thursday, April 10, 2008

Notele:

Urla blogurile participantilor cu note, cu brief-uri, care mai de care!

Noi am citit, am vazut, am spus "Da, interesant", am trecut mai departe.
Suntem somati din multe directii: "voi ce nota ati luat".
Asa ca...dupa dezbateri indelungi am hotarat sa spunem urmatoarele:
Noi suntem intr-un capat de lista! (voi trebuie sa faceti pronosticuri care), rezolvarea noastra ne apartine.
In plus: there is no police in the house 4 the moment!
Pregatim lucruri, care mai de care mai interesante si uitati, ca sa nu va suparati pe noi, promitem ca cel putin modul in care am lucrat la tema o sa il postam zilele astea!:)


P.s. - o colega mi-a reprosat ca folosim tehnici de PR. Nu e un lucru rau! :p

3 comments:

a l e x h said...

si faceti bine ! keep on

Anonymous said...

Noi stim,,,noi stim....ce stim?? ce nu stiti voi :P Vreti sa aflati ce note au luat....atunci treceti pe la noi

RubiK said...

Adriana adriana. Folosesti tehnici de PR? :))
te folosesti de blogul nostru pentru trafic la voi? ;)) pfff